What a day!

Haha, vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag! Jag var på skolan i tid idag och satt och skrev "uppsatsen" om stress, som jag planerat. Sen var jag påväg att gå till lektionen, då jag mötte Anton och Lars i korridoren och frågade dom om inte dom hade samma lektion som mig. Och det hade dom, men Anton sa att han inte behövde gå dit för att han skrev en lapp förra veckan om det. Då började jag tänka efter och kom på att även jag hade skrivit den dumma lappen! Och jag orkade verkligen inte gå på lektionen om jag inte behövde.. Så istället för att kliva upp halv 7 imorse hade jag lika gärna kunnat ha sovmorgon till kl. 12.45 om jag nu hade kommit ihåg att jag inte behövde gå på lektionen.. Åhh, jag tänker verkligen inte alls ibland! Men jag får väl se det positivt, uppsatsen är ju KLAR! Och det är väl huvudsaken.

Efter skolan var jag på ambulansstationen ett tag för att vänta tills Sofi hade slutat jobba. Sedan åkte jag och tränade! Det gick faktiskt bättre idag än vad det gjorde igår (jag blev alltså mer svettig idag) men ändå inte tillräckligt. Vet inte om jag kanske måste gå på pass som är längre, eller om jag kanske ska in på gymmet en sväng efteråt så att jag får ta ut mig helt som jag vill?.
Jag hämtade även ut mitt nya pass idag, alltså fyfan säger jag bara! Fattar inte varför man bara inte kan få röra en liten min på de där korten. Det ser ju ut som att jag är skyldig till värsta grova brottet! Seriöst, de borde ju se tydligare i tullen att det är jag om jag hade fått typ flinat eller något, än det där, för det där ser verkligen inte ut som jag! Haha!
Aja nu ska jag raka benen!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Nu har jag avslöjat vem vinnaren av biljetterna till Britney Spears är ! Kika in för att se om du vann :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0