Someone like you

Nu är jag trött, som alltid! Fattar inte, jag som tycker att jag sover så mycket. Men tydligen inte tillräckligt..
Efter skolan idag var jag på stan med Anna Balkefors, Elin Svensk och Sofia Persson för att hitta något vi kan ha på oss på lördag, men vi hittade verkligen ingenting som var bra! Sjukt. Så vi gick på Jambo istället, för min del blev det en tacotallirk, mumsigt. :) Vi letade även en present till Isac som fyller år idag, grattis igen Isac!! ;) Men jag fattar inte att det är lika svårt varje gång att hitta något till en kille! Helt stört! Men tillslut så hittade vi en massa tok som vi fick nöja oss med, haha :) Hoppas han blir glad! ;)
Nu ska jag kolla lite på frågorna till affärsjuridiken som vi skulle ha gjort till imorgon. Återigen är man sen med saker och ting! Gud så bra det känns!! ;)
(Såhär brun skulle jag vilja vara nu, nästan i alla fall..) :)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0