Newton Abbot

Packar och står i, för imorgonbitti åker vi! :) Taggad som bara den! Det här är mitt sista inlägg här i Sverige nu också på två veckor, så får vi se hur mycket jag kan blogga där. Men jag ska försöka så mycket som möjligt! :) Jag skickade mail till pizzarestaurangen som jag ska jobba på också och dom verkar jättetrevliga, så jag tror det kommer gå bra! Bara jag kommer in i hur jag ska göra saker och ting så. :) Det jag måste tänka på just bara är alla viktiga grejer jag måste ha med, för jag är en expert på att glömma saker så jag måste verkligen försöka komma ihåg att lägga fram allt som ska med! Lite småläskigt ändå innan vi kommit fram och så, för vi skulle lika gärna kunna kliva på fel plan. Haha nä inte riktigt så illa kanske, men nästan! Ska bli spännande att se hur allt kommer att fungera! :) Så ni får ha det så bra här hemma i Sverige, så ska jag försöka blogga nå mer! :)
En glassgalen tjej!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0