Why so serious?

Ja men jag är faktiskt hemma igen, efter en del strulande! Ställde klockan igår så jag skulle ha god tid på mig till tåget som gick 06.22 imorse. Sedan vaknade jag utav att det plingade i mobilen och kollade på klockan då den var 06.40! Paniken började rusa i kroppen och jag väckte August i hopp om att jag hade kollat fel på klockan. Men så var det inte, klockan var 06.40 och jag hade missat tåget. Så det var bara till att starta datorn och boka en sista minuten hem, då jag valde att få det som en mobilbiljett och självklart så hade inte jag hunnit fått det smset när tåget kom. Men det löste sig ändå!

Annars har min dag varit som vanligt, jag var i skolan en sväng och jag har tränat. Och just nu är jag i Enånger :) Juste! Mamma och Roger var i Budapest förra veckan, så jag fick lite presenter därifrån. Kommer en bild på det imorgon! :) Godnatt alla glada!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0