It's Friday, again!

Ja, tiden bara rullar på och idag blev det en så kallad hemmakväll. Just nu sitter jag med en påse naturgodis, musik och lite annat roligt på datorn. Myspys! :) Var precis på kiosken och fixade min tågbiljett hem fråm Örebro, så nu behöver jag inte tänka på det något mer heller. :) Imorgon är det party hela natten på schemat!! Åh så kul det kommer bli! Men som jag nämde i tidigare inlägg, vad sjutton ska man ha på sig?? Jag var på Gina idag igen och köpte ett linne som jag skulle kunna ha. Men då kommer nästa fråga, vad ska jag ha till det? Det är snyggast om man har jeans till, men då känner jag att nä det kommer bli alldeles för varmt! Så jag har fortfarande ingen aning!
Tips på vad jag kan ha till denna? :)
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0