Great evening!

Skoldagen gick som vanligt helt okej, inget speciellt där. Efter skolan åkte jag, Sofia, Anna och Isac till resecentrum för att prata om studentresan. Det gick faktiskt helt okej, men jag tror i alla fall att vi bestämde oss för att åka till Alanya i Turkiet istället för att åka till Ayia Napa i Cypern, då det skillde allt mellan 2000-4000kr. Känner att det är ju bara en studentresa, att man inte vill slänga bort allt för mycket på själva resan. För man vill ju kunna röra sig när man är där med! :) Vi hittade några bra och lyxiga hotell också, så det är helt okej. :) Sedan åkte jag och mamma iväg å tränade och sen hem till Enånger. Så nu har jag börjat tvätta mina kläder jag ska ha till veckan, då jag och Sofia (och några till) åker till Newton Abbot, i England i två veckor på en utlandspraktik. Vilket innebär att skolan betalar! King de. ;) Jag kom även på för någon timme sedan att jag har prov imorgon, så nu har jag suttit och pluggat lite på det med. Men blev så trött nu så jag orkade verkligen inget mer, så nu blir det till att krypa till kojs istället så jag är pigg imorgon. :)
Bjuder på en riktigt gammal bild ikväll! :)
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0