Great day!

Riktigt skön dag! Hade studiedag från klockan 11 idag och hela dagen imorgon! Det firade vi (Anna B, Anna N & Elin S) med en lunch på Hot chili! :) Riktigt gott och riktigt mysigt, så jag hoppas på fler studiedagar vi kan fira! Haha;) Sen jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket, pratat med lite människor på facebook bara men inget mer. Haha :) Nu ska jag snart börja kolla lite på vad jag ska ha med mig för kläder tills vi ska åka och sen ska jag nog äta igen. ;) Jag kommer bli tjock inom en snar framtid, för jag äter och känner sötsug heela tiden!
Tror jag ska ta en garderobsrensning när jag ändå håller på! Men jag håller mig nog till en, vågar nog inte öppna den andra..
Ha så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0