Tjaa

Var ett tag sedan den här bloggen uppdaterades nu.. Har haft så sjuukt mycket att göra så jag har verkligen inte haft tid att ens tänka på bloggen! Menmen nu sitter jag här och skriver, asförkyld är jag också! Det fick jag på köpet liksom. Annars har jag väl inte gjort särskillt mycket, förra helgen kollade jag på hockey med Linnéa och i tisdags hjälpte jag Sofia och Lars att baka till deras UF företag! Sen nu i helgen har jag bara varit hemma typ, jag var till Söderhamn en sväng helt för mig själv idag, endast för att dagen skulle gå. Fråga mig inte varför jag åkte dit? Resterande tid har jag bara tränat och pluggat i princip.. Kul liv? Nej jag vet!

Imorgon har jag inte planerat annat än att jag ska packa ihop mina grejer och åka till pappa. Men jag måste väl plugga lite också... somvanligt,.
Typ sådär känner jag mig just nu, plus lite förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0