Jag är HEMMA

Äntligen hemma! Vi har verkligen haft det så bra man kan ha det i Newton, men det är alltid lika skönt när man kommer hem! Fast det känns så konstigt nu när alla pratar svenska, haha fattar inte! Redan när vi kom fram kändes det så normalt att alla skulle prata engelska och som att vi gör det här i Sverige med, man kände sig som hemma fast man aldrig ens varit där. Så nu när man kommer hem blir det helt knas när alla pratar svenska. Så ett tag framöver får ni stå ut med att det kanske kommer med något engelskt ord när jag pratar.. Haha;) Det vi i stort sett har gjort på vår resa är att jobba, äta och hänga på olika pubar! Jobbet var lite trist, då jag mest fick sköta disken och bre vitlöksbröd varje morgon. Jag fick även göra lite andra småsaker, men mestadels skötte jag disken! Så vill nu ha hjälp med disken, fråga inte mig för jag är typ as less på det! ;) Annars har det varit helt awesome! :)

Får skriva någe mer en annan dag, för nu håller jag på att somna!
Snyggaste bilden jag någonsin sett!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0